Task force - Native Advertising

IAB Sverige Task Force Native Advertising är en grupp specialister inom området. Arbetsgruppen har som uppdrag att uppdatera riktlinjerna för branschen och reda ut förvirringar kring definition och struktur. Detta genom att ta fram standarder och riktlinjer för annonsering samt diskutera möjligheter och utmaningar som möter sektorn idag.

Caroline Swärd

Bonnier News

Ordförande

Pernilla Boshuis

Matchads

Alexander Sattelmaier

SUNT Content

Edvin Wennerholm

Ad-On

Stefan Lundstedt

Informa

Henric Smolak

Strossle

David Lind

Strossle

Karin Schmidt

Schibsted

Stina Herrlin

Future Media Group

Henrik Hidalgo

Leeads

Daniel Montell

Tre Kronor Media

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 3 veckor sedan

Seminarium: Native Advertising

9 februari kl 08.30 – 10.00 bjuder vi in till frukostseminarium tillsammans med task…
Publicerat: 6 månader sedan

Explosionsartad ökning för digital marknadsföring

Den europeiska marknaden för digital reklam ökade med över 30 % under 2021 till…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved