Publicerat: 3 veckor sedan
Programmatic Up Talk: Vem tar ansvar för koldioxidutsläppen vid programmatiska medieköp?
Från och med 2025 åligger det samtliga företag verksamma i EU att rapportera de utsläpp…
IAB Sverige, i samarbete med Task Force Programmatic, bjuder in till en eftermiddag fylld av insikter och inspiration på Nya Cirkus den 22 oktober. Med fokus på den programmatiska handeln får du möjligheten att ta del av de senaste branschtrenderna, lyssna till inspirerande talare och paneldebatter, samt nätverka med hundratals branschkollegor. IAB Sweden Programmatic Event är den digitala annonsbranschens samlingsplats och det största i Europa inom området!
Under seminariet får vi lyssna på ämnen som sustainability, retail media, regulation och framtiden för programmatic. Det är ett tillfälle du inte vill missa för att hålla dig uppdaterad inom det snabbt föränderliga digitala landskapet.
Efter dagens program fortsätter vi diskussionerna med en After Work där DJ och god stämning väntar.
Säkra din plats redan idag och förbered dig på en inspirerande och lärorik eftermiddag!
Vi ser fram emot att träffa dig på Nya Cirkus den 22 oktober!
När: 22 oktober 2024 kl 13.00 – 17.00
Var: Nya Cirkus, Djurgårdsslätten 43-45
Hur: Endast på plats