IAB Sweden Programmatic Event 2024

Vi på IAB Sverige vill tacka alla er som kom till årets Programmatic Event! Även stort tack till våra moderatorer och till samtliga talare på scen samt våra sponsorer som gjorde IAB Sweden Programmatic Event 2024 möjligt – Bonnier News, Vistar Media, Teads, Verve, IAS, PubMatic och Netric | Index Exchange.

Programmatic Event 2024 presenterades av:

Sponsorer platta vit transparent
Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 4 månader sedan

Programmatic Up Talk: Vem tar ansvar för koldioxidutsläppen vid programmatiska medieköp?

Från och med 2025 åligger det samtliga företag verksamma i EU att rapportera de utsläpp…
Publicerat: 6 månader sedan

Programmatic Up Talk: Navigera i en cookiefri värld: Kontextuell targeting i fokus

Task Force Programmatic bjuder in till ett Programmatic Up Talk  den 12 september på Schibsted, på…
Publicerat: 6 månader sedan

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang…
Publicerat: 7 månader sedan

Programmatic Up Talk: Allt fler medier blir tillgängliga programmatiskt. Vad betyder det för branschen?

Onsdagen den 22 maj bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved