IAB Sverige Nyheter

Publicerat: 3 dagar sedan

Här är vinnarna i Mixx Awards 2022!

Bästa sökkampanj Docklin Digital med Nelly: ”Capturing Trends at Scale” Juryns motivering: I en extremt…
Publicerat: 3 veckor sedan

PTS inleder granskning av hur cookiereglerna följs

PTS inleder granskning av hur cookiereglerna följs I somras publicerade Post- och telestyrelsen ett…
Publicerat: 4 veckor sedan

Här är de nominerade i Mixx Awards 2022!

Nu står det klart vilka bidrag jurygrupperna har valt ut som nominerade i IAB…
Publicerat: 1 månad sedan

Programmatic first – Nu är 6 av 10 displaykronor programmatiska

Den programmatiska handeln växer kraftigt och har nu gått om IO-köp av display (exklusive…
Publicerat: 2 månader sedan

100-fattaren blir branschgemensamt pris

För första gången blir 100-fattaren ett gemensamt pris som delas ut av Sveriges Annonsörer,…
Publicerat: 2 månader sedan

Varför sitter vi lugnt i båten när omvärlden mobiliserar för en cookielös framtid?

Det syns en tydlig trend bland globala varumärken och annonsörer internationellt att man kommit…
Publicerat: 2 månader sedan

Fölängd deadline för att vara med och tävla i Mixx Awards 2022!

Förlängd deadline för att vara med och tävla! Det finns fortfarande tid att skicka…
Publicerat: 2 månader sedan

400 Sekunder – Criteo

I detta avsnitt av 400 sekunder bjöd vi in Tijmen Willems, Country Director Benelux…
Publicerat: 2 månader sedan

Utgivningsbevis för webbplatser – vad gäller enligt GDPR?

Dataskyddsförordningen (GDPR) tillåter att medlemsländerna gör undantag från reglerna om personuppgiftsbehandling i dataskyddsförordningen om…
Publicerat: 3 månader sedan

Den belgiska marknadsdomstolen tillfrågar EU-domstolen om bedömningen av TCF

Igår kom den belgiska marknadsdomstolens interimistiska avgörande av IAB Europes överklagan av beslutet om…
Publicerat: 3 månader sedan

Branchen: Vi måste prata om frekvens!

Vi lever i en tid när reklamtröttheten ökar och vi står inför utmaningar med…
Publicerat: 3 månader sedan

Branschen: Vi måste prata om frekvens!

Vi lever i en tid när reklamtröttheten ökar och vi står inför utmaningar med…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved