Publicerat: 1 vecka sedan
Delta i global undersökning om inkludering, rättvisa, mångfald och mental hälsa senast 15 april
Gör din röst hörd i global undersökning om inkludering, jämställdhet, mångfald och psykisk ohälsa…
Publicerat: 3 veckor sedan
Betydelsen av utgivningsbevis vid hantering av känsliga personuppgifter
I början av februari kom en intressant dom mellan Verifiera AB (Verifiera) och Integritetsskyddsmyndigheten…
Publicerat: 4 veckor sedan
Vill du delta i vår nya task force Retail Media?
I mars startar vi upp en ny task force för Retail media Vi söker…
Publicerat: 1 månad sedan
IAB Europe söker domstolens beslut om validering av handlingsplanen för TCF
IAB Europe har lämnat in en formell begäran om interimistiska åtgärder till den belgiska…
Publicerat: 2 månader sedan
Ny rapport – hållbarhet i digital annonsering
IAB Europe har tagit reda på hur branschen hanterar hållbarhetsfrågan och vilka åtgärder olika…
Publicerat: 2 månader sedan
Vem ansvarar för redaktionella annonser? Advokaten förklarar
I slutet av november kom en intressant dom mellan Konsumentombudsmannen och Happy Green och…
Publicerat: 2 månader sedan
Så kommer du igång med annonsering i gaming
Gamingbranschen växer stadigt och idag spelar 60 % av svenskarna någon typ av videospel*….
Publicerat: 2 månader sedan
400 Sekunder – All of Us
I detta avsnitt av 400 sekunder bjuder vi in vår samarbetspartner All of Us….
Publicerat: 2 månader sedan
IAB Europe reagerar på APDs validering av handlingsplanen för TCF
Den belgiska dataskyddsmyndigheten (APD) har informerat IAB Europe att man har validerat alla punkter…
Publicerat: 3 månader sedan
Retail media – en etablerad del av medieplanerna
IAB Europe förutspår att annonsinvesteringarna i retail media kommer mångdubblas till 2026. Tredjepartskakans död…
Publicerat: 3 månader sedan
400 Sekunder – RTB House
I detta avsnitt av 400 sekunder bjöd vi in Karolina Klijer, Business Development Director…