Nyheter
Senaste nytt
Publicerat: 1 vecka sedan
Webinar: Den globala DEI-rapporten – Sverige
Hur står sig Sverige i förhållande till resten av världen i frågor som rör…
Publicerat: 2 veckor sedan
Programmatic Up Talk: Varför är det viktigt med Attention?
Attention har snabbt blivit ett buzzword och ett viktigt ämne inom digital annonsering, då…
Publicerat: 4 veckor sedan
IAB Sverige anställer Public Affairs Manager
IAB Sverige, branschorganisationen för digital marknadsföring, har rekryterat Jacob Dexe som Public Affairs Manager….
Publicerat: 4 veckor sedan
400 Sekunder – Magnite
I detta avsnitt av 400 sekunder bjöd vi in Natasha Westlund, Head of Nordics…
Publicerat: 1 månad sedan
Webinar: CommToAct – Greenhushing och Greenwashing
De sex principerna – hur kan de hjälpa dig att undvika greenhushing och greenwashing?…
Publicerat: 1 månad sedan
Åter tillåtet att behandla personuppgifter i USA?
Den 10 juli 2023 meddelade EU-kommissionen ett nytt beslut om adekvat skyddsnivå för överföring…
Publicerat: 1 månad sedan
Digitala medieinvesteringar fortsätter växa trots en negativ totalmarknad
På IAB Sveriges frukostseminarium igår presenterades de senaste siffrorna från IAB Europes AdEx Benchmark…
Publicerat: 1 månad sedan
Trendseminarium 8 Minutes
Varmt välkommen till IAB Sveriges ”8 Minutes” – Trendseminarium! Markera den 6 december i…