Tips från influencers

Task Force Influencer Marketing ställde vanligt förekommande frågor till några av våra största influencers. Ta del av deras svar nedan!
Spela videoklipp

Camilla Hamid

Författare & bakinfluencer

Camilla Hamid är en av Sveriges största profiler inom bakning. Vad betyder ett lyckat samarbete för henne?
Spela videoklipp

Anita Cleménce

Mediepersonlighet

Medieprofilen och poddaren Anita Cleménce om vad som är avgörande för att ingå ett samarbete.
Spela videoklipp

Johan “Matgeek” Hedberg

Youtuber

Youtubern Johan “Matgeek” Hedberg om hur man som kund kan mäta effekt på samarbeten.
Spela videoklipp

Jessica Lagergren

Influencer

Jessica Lagergren, influencer och poddare, ger tips om Influencer Marketing i Corona-tider.
Spela videoklipp

Vanja Wikström

Influencer

Vanja Wikström, influencer och youtuber, om vad ett lyckat samarbete innebär för henne.
Spela videoklipp

Linnea Seidel

Författar & bakinfluencer

Linnea Seidel, matbloggare och kokboksförfattare, berättar varför hon valt att tacka nej till vissa samarbeten.
Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 2 år sedan

Bristande reklammarkering vid influencer marknadsföring

Bristande reklammarkering vid influencer marknadsföring – Självregleringen riskeras att sättas ur spel Flera avgöranden…
Publicerat: 2 år sedan

Influencer marketing väntas omsätta 1,5 miljarder 2022

På uppdrag av IAB Sverige har IRM (Institutet för reklam- och mediestatistik) tagit fram…
Publicerat: 2 år sedan

Explosionsartad ökning för digital marknadsföring

Den europeiska marknaden för digital reklam ökade med över 30 % under 2021 till…
Publicerat: 3 år sedan

Sveriges största influencer-nätverk och agenturer visar vägen för en säker och transparent annonsaffär

Daniel Troyse, Head Of Influencer, Bonnier Lifestylegruppen & Tailsweep, Alexander Gradin, Co-founder, Beatly, Amanda…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved