Nyheter Publicerat: 3 år sedan Här är vinnarna i Mixx Awards 2022! Bästa sökkampanj Docklin Digital med Nelly: ”Capturing Trends at Scale” Juryns motivering: I en extremt…
Fråga Advokaten Publicerat: 3 år sedan PTS inleder granskning av hur cookiereglerna följs PTS inleder granskning av hur cookiereglerna följs I somras publicerade Post- och telestyrelsen ett…
Nyheter Publicerat: 3 år sedan Här är de nominerade i Mixx Awards 2022! Nu står det klart vilka bidrag jurygrupperna har valt ut som nominerade i IAB…
Nyheter Publicerat: 3 år sedan Programmatic first – Nu är 6 av 10 displaykronor programmatiska Den programmatiska handeln växer kraftigt och har nu gått om IO-köp av display (exklusive…
Nyheter Publicerat: 3 år sedan 100-fattaren blir branschgemensamt pris För första gången blir 100-fattaren ett gemensamt pris som delas ut av Sveriges Annonsörer,…
Nyheter Publicerat: 3 år sedan Varför sitter vi lugnt i båten när omvärlden mobiliserar för en cookielös framtid? Det syns en tydlig trend bland globala varumärken och annonsörer internationellt att man kommit…
Nyheter Publicerat: 3 år sedan Fölängd deadline för att vara med och tävla i Mixx Awards 2022! Förlängd deadline för att vara med och tävla! Det finns fortfarande tid att skicka…
Nyheter Publicerat: 3 år sedan 400 Sekunder – Criteo I detta avsnitt av 400 sekunder bjöd vi in Tijmen Willems, Country Director Benelux…
Legal & Policy Publicerat: 3 år sedan Utgivningsbevis för webbplatser – vad gäller enligt GDPR? Dataskyddsförordningen (GDPR) tillåter att medlemsländerna gör undantag från reglerna om personuppgiftsbehandling i dataskyddsförordningen om…
Nyheter Publicerat: 3 år sedan Den belgiska marknadsdomstolen tillfrågar EU-domstolen om bedömningen av TCF Igår kom den belgiska marknadsdomstolens interimistiska avgörande av IAB Europes överklagan av beslutet om…
Nyheter Publicerat: 3 år sedan Branschen: Vi måste prata om frekvens! Vi lever i en tid när reklamtröttheten ökar och vi står inför utmaningar med…
Nyheter Publicerat: 3 år sedan Branchen: Vi måste prata om frekvens! Vi lever i en tid när reklamtröttheten ökar och vi står inför utmaningar med…