DOOH
DIGITAL-OUT-OF-HOME

DOOH avser annonser, innehåll och video som visas utanför hemmet.
Budskapen stöds av rik och dynamisk digital teknik, maximerad med realtidsfunktioner för att ge konsumenterna on-the-go upplevelse.
DOOH omfattar en mängd olika skärm former, storlekar och nivåer av interaktivet .

Denna guide representerar de olika delarna av ekosystem för Digital Out-of-Home.

Mediacom                               Visual Art
AdForm                                   JCDecaux
Clear Channel                        AdCityMedia
MEC Global                            Posterscope
Åkestam Holst                        IAB Sverige

Ordförande Magnus Lindholm Posterscope DentsuAegis
Frågor gällande DOOH-sidan kontakta IAB Sverige

<script>
(function(i,s,o,g,r,a,m){i[‘GoogleAnalyticsObject’]=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,’script’,’https://www.google-analytics.com/analytics.js’,’ga’);

ga(‘create’, ‘UA-25807045-5’, ‘auto’);
ga(‘send’, ‘pageview’);

</script>