Seminarium: AI i praktiken – Från framtidsvision till vardagsverktyg

Rubrikerna avlöser varandra om AI:s påverkan på mediebranschen. Förändringen kommer, men den kommer inte på en dag. Så glöm de fluffiga framtidsförutsägelserna och domedagsprofetiorna – vi kommer fokusera på hur AI används konkret och praktiskt i den digitala marknadsföringsbranschen här och nu.

Under en eftermiddag kommer du att ta del av inspirerande presentationer och intressanta fallstudier från olika sektorer inom branschen. Vi kommer att utforska AI:s roll både som en kreativ förstärkning och en drivkraft för effektiviteten, som en vägledare som tar kunderna genom hela kampanjen och som analysmotorn bakom kulisserna.

Vi avslutar seminariet med en after work, där du har möjlighet att reflektera, diskutera och dela idéer med branschkollegor över ett glas och goda tilltugg.

Anmäl dig redan nu!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Retail media – från omvärld till praktik

Välkommen till en inspirerande morgon den 12 september där vi fördjupar oss i den snabbt växande världen av Retail Media. Den 12 september bjuder…

Programmatic Up Talk: Navigera i en cookiefri värld: Kontextuell targeting i fokus

Task Force Programmatic bjuder in till ett Programmatic Up Talk  den 12 september på Schibsted, på temat contextual targeting – en nyckelstrategi för framtidens digitala annonsering. Vi går…

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang du inte vill missa – med fokus på den programmatiska…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved