Seminarium: AI i praktiken – Från framtidsvision till vardagsverktyg

Rubrikerna avlöser varandra om AI:s påverkan på mediebranschen. Förändringen kommer, men den kommer inte på en dag. Så glöm de fluffiga framtidsförutsägelserna och domedagsprofetiorna – vi kommer fokusera på hur AI används konkret och praktiskt i den digitala marknadsföringsbranschen här och nu.

Under en eftermiddag kommer du att ta del av inspirerande presentationer och intressanta fallstudier från olika sektorer inom branschen. Vi kommer att utforska AI:s roll både som en kreativ förstärkning och en drivkraft för effektiviteten, som en vägledare som tar kunderna genom hela kampanjen och som analysmotorn bakom kulisserna.

Vi avslutar seminariet med en after work, där du har möjlighet att reflektera, diskutera och dela idéer med branschkollegor över ett glas och goda tilltugg.

Anmäl dig redan nu!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved