Seminarium: AI i praktiken – Från framtidsvision till vardagsverktyg

Rubrikerna avlöser varandra om AI:s påverkan på mediebranschen. Förändringen kommer, men den kommer inte på en dag. Så glöm de fluffiga framtidsförutsägelserna och domedagsprofetiorna – vi kommer fokusera på hur AI används konkret och praktiskt i den digitala marknadsföringsbranschen här och nu.

Under en eftermiddag kommer du att ta del av inspirerande presentationer och intressanta fallstudier från olika sektorer inom branschen. Vi kommer att utforska AI:s roll både som en kreativ förstärkning och en drivkraft för effektiviteten, som en vägledare som tar kunderna genom hela kampanjen och som analysmotorn bakom kulisserna.

Vi avslutar seminariet med en after work, där du har möjlighet att reflektera, diskutera och dela idéer med branschkollegor över ett glas och goda tilltugg.

Anmäl dig redan nu!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Programmatic Up Talk: Allt fler medier blir tillgängliga programmatiskt. Vad betyder det för branschen?

Onsdagen den 22 maj bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus på förflyttningen från tidigare manuellt bokade medier till automatiserade bokningsprocesser,…

Seminarium: Ursäkta, podcast är framtiden!

Vill du utforska den dynamiska värld som omger podcasting och digitalt ljudinnehåll? Då ska du anmäla dig till IAB Sveriges kommande seminarium på temat ”Ursäkta, podcast är…

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved