Influencer Marketing Certifiering

En ny och förbättrad version av Gold Standard för Influencer Marketing lanseras snart.

Följ oss här och på våra andra kanaler för de senaste nyheterna!

I en relativt ung bransch syftar vår certifiering av influencer-nätverk och agenturer till att främja standardisering och kvalitetsstyrning av rapporter, kunduppföljning, avtal, transparens och annonsmärkning. Det ger företaget ett verktyg som visar på ett effektivt genomförande i kommunikationen och en kvalitetsstämpel för företaget i dess affärer med kunder och uppdragsgivare.

Certifieringen är en kvalitetsstämpel på att hantering, processer och dokumentation är på plats. Allt för att göra annonsaffären transparent, smidigt och effektiv för alla inblandade. Som köpare av dessa tjänster rekommenderar vi att du alltid efterfrågar en godkänd certifiering från din agentur eller nätverk.

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 2 månader sedan

Gold Standard 2.0 – en kvalitetsstämpel för ökat ansvar inom digital annonsering

IAB Sverige lanserar Gold Standard 2.0, ett uppdaterat initiativ som syftar till att stärka…
Publicerat: 2 år sedan

Google uppfyller kraven för Gold Standard

Google Sverige är certifierade enligt Gold Standard vilket innebär att de i sin roll…
Publicerat: 3 år sedan

Schibsted certifierade enligt Gold Standard

Schibsted uppfyller IAB Sveriges krav för Gold Standard. Det innebär att Schibsted proaktivt minskar…
Publicerat: 3 år sedan

Bonnier News Certifierade enligt IAB Sveriges Gold Standard

Bonnier News Certifierade enligt IAB Sveriges Gold Standard  Bonnier News uppfyller kraven för den…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved