Task force - Post 3rd party cookie

IAB Sverige Task Force Post 3rd Party Cookie arbetar med att följa utvecklingen av utfasningen av tredjepartscookies. De tittar på de frågetecken som finns framåt kring rapportering, brand safety, frekvensstyrning och attribution. Gruppens mål är att samla och sprida information, utbilda och förklara för den svenska marknaden vilka begrepp och lösningar som finns och vad de innebär för just dig.

Dilem Güler

Bonnier News

Ordförande

Björn Bigander

Quantcast

Peter Andersson

Kantar Sifo

Frida Breslin

Meta

Rickard Nordberg

Yield Optimisers

Rickard Broberg

Nordic Morning

Christer Ljones

Schibsted

Tobias Eidem

Dimension46

Nina Schönbäck

Pubmatic

Martin Andersson

Adform

Fredrik Johansson

Livewrapped

Jonas Lidén

DNA Fusion

Fredrik Strauss

Bisnode

Nilo Kaboteh

Curamando

Lisa Blom

Google

Linus Gerhardsson

Criteo

Chris Grenö

Adlede

Sofia Welstadius

Wavemaker

Oskar Vannerus Lindblom

Dentsu

Andreas Hansson

Leeads

Mikael Baecklund

Verve Group

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 5 månader sedan

Övergången till kontextuell data

Fortsatt utfasning av tredjepartskakor och den snabba övergången till kontextuell data Med en fortsatt…
Publicerat: 5 månader sedan

Senaste uppdateringen om Privacy Sandbox

Privacy Sandbox – uppdatering Arbetet med Chrome Privacy Sandbox pågår löpande. Aktuell tidsplan för…
Publicerat: 5 månader sedan

Minskat värde på identitetslös trafik

Minskat värde på identitetslös trafik På grund av försämrade KPI:er hos annonsörer så ser…
Publicerat: 9 månader sedan

Uppdaterad guide om Post 3rd Party Cookie

Den senaste versionen av IAB Europes ”Guide to the Post-Third-Party-Cookie-Era” ska hjälpa företag verksamma…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved