Project Rearc

Project Rearc är IAB Tech Lab’s initiativ för att få intressenter i det digitala reklam- och medie-ekosystem att arbeta tillsammans för att göra internet till en bättre plats för konsumenterna.

I och med ändringarna av tredjepartscookies och andra identifierare är Project Rearc en global uppmaning till intressenter i den digitala leverantörskedjan för att tänka om och omorganisera digital marknadsföring för att stödja kärnindustrins användningsområden, samtidigt som vi balanserar konsumenternas integritet och personalisering.

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 9 månader sedan

Övergången till kontextuell data

Fortsatt utfasning av tredjepartskakor och den snabba övergången till kontextuell data Med en fortsatt…
Publicerat: 9 månader sedan

Senaste uppdateringen om Privacy Sandbox

Privacy Sandbox – uppdatering Arbetet med Chrome Privacy Sandbox pågår löpande. Aktuell tidsplan för…
Publicerat: 9 månader sedan

Minskat värde på identitetslös trafik

Minskat värde på identitetslös trafik På grund av försämrade KPI:er hos annonsörer så ser…
Publicerat: 1 år sedan

Uppdaterad guide om Post 3rd Party Cookie

Den senaste versionen av IAB Europes ”Guide to the Post-Third-Party-Cookie-Era” ska hjälpa företag verksamma…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved