Podd & Seminarium

Podden om Podd

Erik Ljungström dyker in i poddmarknaden för att utforska de bästa strategierna för poddannonsering. Genom att intervjua experter i branschen såsom poddprofiler, marknadschefer och analytiker får lyssnarna insikter i hur man effektivt når sin målgrupp och maximerar avkastningen på sina annonseringsinvesteringar. Oavsett om du är ny på området eller en erfaren marknadsförare, ger denna podd värdefulla verktyg och strategier för framgångsrik poddannonsering. Finns där poddar finns!

Se vårt senaste seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Ida och Sofie från Ångestpodden ledde oss igenom en eftermiddag full av inspiration och spaningar om hur podcast har gått från att vara en trevande ungdom till en självsäker vuxen som är här för att stanna.

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 7 dagar sedan

Podcast beräknas nå en halv miljard i annonsinvesteringar 2026

Podcast är en annonskanal som har haft en stark tillväxt under de senaste åren….
Publicerat: 4 månader sedan

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans…
Publicerat: 1 år sedan

Svenska podcastmarknaden på väg mot rekordnivåer

I den senaste specialrapporten från IRM, som är framtagen i samarbete med IAB Sverige…
Publicerat: 1 år sedan

Seminarium: Ursäkta, podcast är framtiden!

Vill du utforska den dynamiska värld som omger podcasting och digitalt ljudinnehåll? Då ska…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved