BÄSTA DIGITALA KAMPANJ

Årets digitala kampanj har använt sig av innovation, existerande eller ny teknik på ett ytterst relevant sätt och visar på högsta innovationsgrad och nytänk. Kampanjen utnyttjar mediet och har fått både ett stort genomslag och bevisad effekt.

Kriterier – Ditt tävlingsbidrag måste redovisa:

  • Kampanjbakgrund: syfte, målsättningar, utmaningar, case-beskrivning.
  • Utfall / effekt / genomslag.
  • Vad är den faktiska innovationen både vad gäller idé och execution? Hur har innovativa element bidragit till att förstärka kampanjens effekt?
  • Motivering. Varför ska kampanjen vinna IAB Mixx Awards bästa digitala kampanj?

Längd där inget annat anges är max 400 ord per svar.

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 12 månader sedan

Fölängd deadline för att vara med och tävla i Mixx Awards 2022!

Förlängd deadline för att vara med och tävla! Det finns fortfarande tid att skicka…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved