BÄSTA DIGITALA KAMPANJ

Årets digitala kampanj har använt sig av innovation, existerande eller ny teknik på ett ytterst relevant sätt och visar på högsta innovationsgrad och nytänk. Kampanjen utnyttjar mediet och har fått både ett stort genomslag och bevisad effekt.

Kriterier – Ditt tävlingsbidrag måste redovisa:

  • Kampanjbakgrund: syfte, målsättningar, utmaningar, case-beskrivning.
  • Utfall / effekt / genomslag.
  • Vad är den faktiska innovationen både vad gäller idé och execution? Hur har innovativa element bidragit till att förstärka kampanjens effekt?
  • Motivering. Varför ska kampanjen vinna IAB Mixx Awards bästa digitala kampanj?

Hela tävlingsbidragets längd ska rymmas på maximalt 600 ord.

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 1 månad sedan

Här är de nominerade i Mixx Awards 2024!

Nu står det klart vilka bidrag jurygrupperna har valt ut som nominerade i IAB…
Publicerat: 2 år sedan

Fölängd deadline för att vara med och tävla i Mixx Awards 2022!

Förlängd deadline för att vara med och tävla! Det finns fortfarande tid att skicka…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved