Seminarium: DOOH – Nu och därför

Vid ett frukostseminarium den 14 september bjuder Task Force DOOH in till seminarium på Playhouse Teater i Stockholm. Passa på att mingla med branschkollegor över en frukost och uppdatera dig kring digital utomhusannonsering!

Nyligen släpptes äntligen Outdoor Impact 2.0 och under morgonen presenterar vi status kring den uppdaterade valutan.

Dessutom har vi bjudit in till en panel som modereras av Daniel Collin som kommer fokusera på programmatisk handel inom DOOH. Vad händer inom den programmatiska handeln och hur ser framtiden ut?

Vi kommer även få ta del av inspirerande case från Ocean OutdoorJCDecaux och Clear Channel.

När: 14 september kl 08.30 – 10.00. Registrering, kaffe & fralla från 08.00
Var: Playhouse Teater, Drottninggatan 71 A, Stockholm
Hur: Delta på plats eller via länk

Seminariet är kostnadsfritt för IAB Sveriges medlemmar och 995 kr för icke-medlemmar.

Eventinformation:

Event

Kommande event

IAB Sveriges Årsstämma

17 april är det dags för årsstämma i IAB Sverige organisationsnummer 769619-6869 för genomgång av verksamhetsåret 2023-01-01 – 2023-12-31. Kallelse skickas ut närmare årsstämman….

Mixx Awards 2024

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…

Seminarium: AI i praktiken – Från framtidsvision till vardagsverktyg

Rubrikerna avlöser varandra om AI:s påverkan på mediebranschen. Förändringen kommer, men den kommer inte på en dag. Så glöm de fluffiga framtidsförutsägelserna och domedagsprofetiorna…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved