Seminarium: DOOH – Nu och därför

Vid ett frukostseminarium den 14 september bjuder Task Force DOOH in till seminarium på Playhouse Teater i Stockholm. Passa på att mingla med branschkollegor över en frukost och uppdatera dig kring digital utomhusannonsering!

Nyligen släpptes äntligen Outdoor Impact 2.0 och under morgonen presenterar vi status kring den uppdaterade valutan.

Dessutom har vi bjudit in till en panel som modereras av Daniel Collin som kommer fokusera på programmatisk handel inom DOOH. Vad händer inom den programmatiska handeln och hur ser framtiden ut?

Vi kommer även få ta del av inspirerande case från Ocean OutdoorJCDecaux och Clear Channel.

När: 14 september kl 08.30 – 10.00. Registrering, kaffe & fralla från 08.00
Var: Playhouse Teater, Drottninggatan 71 A, Stockholm
Hur: Delta på plats eller via länk

Seminariet är kostnadsfritt för IAB Sveriges medlemmar och 995 kr för icke-medlemmar.

Eventinformation:

Event

Kommande event

IAB Europe Webinar: The Great Debate: How Can We Advance Sustainability in Digital Advertising?

Did you know that the internet’s overall environmental impact is estimated to be at around 2%-4% of global carbon emissions, with a typical ad campaign emitting…

Webinar: IAB Europe’s Programmatic Premium Video: What You Need to Know Today

IAB Europe will bring together a panel of experts from its Programmatic Trading Committee to discuss advertising within Premium Video environments in Europe. The…

Programmatic Up Talk: Addressing Addressability

Tisdagen den 4 april bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus på Addressability. Välkommen från kl 08.00 för frukostmingel innan…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved