Seminarium: DOOH – Nu och därför

Vid ett frukostseminarium den 14 september bjuder Task Force DOOH in till seminarium på Playhouse Teater i Stockholm. Passa på att mingla med branschkollegor över en frukost och uppdatera dig kring digital utomhusannonsering!

Nyligen släpptes äntligen Outdoor Impact 2.0 och under morgonen presenterar vi status kring den uppdaterade valutan.

Dessutom har vi bjudit in till en panel som modereras av Daniel Collin som kommer fokusera på programmatisk handel inom DOOH. Vad händer inom den programmatiska handeln och hur ser framtiden ut?

Vi kommer även få ta del av inspirerande case från Ocean OutdoorJCDecaux och Clear Channel.

När: 14 september kl 08.30 – 10.00. Registrering, kaffe & fralla från 08.00
Var: Playhouse Teater, Drottninggatan 71 A, Stockholm
Hur: Delta på plats eller via länk

Seminariet är kostnadsfritt för IAB Sveriges medlemmar och 995 kr för icke-medlemmar.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Navigera i en värld utan tredjepartskakor – ur ett publicistperspektiv

IAB Sverige Task Force Third Party Cookie kommer under ett webinar den 13 juni att tillsammans med två publicister att guida er genom de…

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang du inte vill missa – med branschens främsta experter, inspirerande…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved