Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och Mediestatistik (IRM), är på plats och kommer att presentera AdEx rapporten ur ett svenskt perspektiv. Mer information om eventet och anmälan kommer, skriv upp i kalendern redan nu!

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark
Eventinformation:
- När: 26 aug kl 08.30 - 10.00
- Var: Playhouse Teater, Drottninggatan 71A, Stockholm
- Hur: Delta på plats eller via länk
Dela event:
Event
Kommande event
Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!
- Datum: 22/05/2025
- Tid: 15.00 - 16.45
- Plats: Playhouse Teater, Drottninggatan 71A, Stockholm
Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…