Sweden Programmatic Event

Tillsammans med Task Force Programmatic bjuder vi in till en fullmatad eftermiddag på mäktiga Space Arena i Stockholm. Passa på att mingla med hundratals branschkollegor och djupdyk i högaktuella ämnen med förstklassiga talare.

Den programmatiska handeln fortsätter växa och årets program är innehållsrikt. Vi kommer titta på trender och utveckling och vi släpper dessutom tillsammans med IRM en rapport om den programmatiska handelns utveckling som presenteras på plats.

Vi kan redan nu presentera en av våra talare: Stefan Hyttfors är en hyllad futurist och författare som utsetts till Årets svenska talare två gånger. Stefans fokus ligger på digitalisering och framtidens ledarskap för att inspirera till förändring.

Vi ser fram emot en spännande dag med efterföljande AW med DJ och härlig stämning. Anmäl dig redan nu för att säkra din plats!

Seminariet är kostnadsfritt för IAB Sveriges medlemmar och 1 995 kr för icke-medlemmar.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…

Retail media – från omvärld till praktik

Vi bjuder in till ett frukostseminarium om Retail Media där vi presenterar omvärldsperspektiv och delar med oss av erfarenheter och use cases från både…

Programmatic Up Talk: Contextual Targeting

Task Force Programmatic bjuder in till ett up talk på temat contextual targeting. Vi får exempel på hur man jobbar kontextuellt och en panel…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved