IAB Europe Interact i Madrid

Den 25 och 26 maj bjuder IAB Europe in till sitt flaggskeppsevent Interact, denna gång i Madrid!

Eventet är ett måste för den digitala reklam- och marknadsföringsbranschen. I över 13 år har ledande europeiska annonsörer, branschexperter, byråer och mediaägare träffats, inspirerats och delat erfarenheter och tips i olika huvudstäder i Europa.

I samarbete med IAB Spanien kommer eventet innehålla keynote speakers, paneldiskussioner och nätverksmöjligheter. I samband med Interact kommer dessutom Mixx Awards Europe och IAB Europe Research Awards gå av stapeln.

I år kommer Interact täcka ett brett spektrum av ämnen när vi försöker ta itu med och skapa en ny start för det digitala reklamekosystemet. Från uppmärksamhetsekonomin, CTV och retail media till publicisters annonsmodeller, hållbarhet, den senaste uppdateringar kring policy så vänds varenda sten när vi tar en djupdykning in i nästa era av digital reklam. Keynote-talare och paneler kommer dela kunskap och viktiga insikter om de grundläggande stegen för att säkerställa att ekosystemet för marknadsföring och digitala annonser driver innovation, transparens och hållbarhet långt in i nästa decennium.

 

Eventinformation:

Event

Kommande event

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…

Retail media – från omvärld till praktik

Vi bjuder in till ett frukostseminarium om Retail Media där vi presenterar omvärldsperspektiv och delar med oss av erfarenheter och use cases från både…

Programmatic Up Talk: Contextual Targeting

Task Force Programmatic bjuder in till ett up talk på temat contextual targeting. Vi får exempel på hur man jobbar kontextuellt och en panel…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved