IAB Europe Industry Insider Webinar med GroupM

IAB Europe Industry Insider Webinar med GroupM – State Of Pay: The ECommerce Opportunity And How Stakeholders Can Tap Into It

Under den lockdown som tvingade miljoner människor inne, fick konsumenter inte annat val än att vända sig till sina skärmar och bekvämt handla hemifrån. Således inte detaljandeln enbart beroende av att få kontakt med konsumenter i butik. Varumärken behöver nu ompröva sina strategier för att skapa kraftfulla upplevelser. Så vad är möjligheten för e-handel i Europa idag, hur har pandemin accelererat den och hur hjälper mediebyråer som GroupM varumärken att anpassa sig till framtidens detaljhandel?

I det här webinaret kommer IAB Europes chefsekonom Daniel Knapp att dela med sig av en översikt över e-handelns möjligheter i Europa idag. Han kommer sedan att få sällskap av GroupM och en panel av experter som kommer att djupdyka i hur varumärken bygger och anpassar sin e-handelsstrategi, dela best practices och praktiska exempel.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

Seminarium: Retail Media bortom hajpen – Initiala lärdomar från retailers och annonsörer

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Under eftermiddagen blir det panelsamtal, internationella perspektiv och konkreta case som visar hur både retailers och annonsörer maximerar sin…

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved