Frukostseminarium: Hur du lyckas med Sök 2022

Tack till er som deltog vid IAB Sveriges seminarium om Sök 2022!

Länkar från seminariet:

Hela sändningen på vår YouTube-kanal 

Task Force Sök

Bilder från seminariet på Flickr

Tack för att du deltog på gårdagens seminarium där IAB Sveriges Task Force Sök presenterade det senaste om sökmarknadsföring och vad som är framgångsreceptet för 2022.

Task forcens ordförande Emilia Nilsson, Journey Group, uppdaterade oss om gruppens arbete och utveckling. Anja Fahlström, Hear och Joel Sandberg, GroupM, gav en insiktsfull redogörelse av vilka trender och utmaningar man ser ut på marknaden just nu. Vi fick även följa med på UX designens resa som François Savard på Journey Group analyserade. Johan Hultqvist, Google, berättade om privacy kopplat till sökmarknadsföring och vilka faktorer som är viktiga att hålla koll på. Slutligen gav Thomas Feeney från Supermetrics en genomgång om hur vi kan samla in, mäta och analysera användbar data från sökmarknadsföring.

Stort tack till alla talare och hela Task Force Sök. Även ett stort tack till dig som deltog på plats och bakom skärmen.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved