Task force - Insikt & Analys

IAB Sverige Task Force Insikt & Analys är en grupp specialister inom området mätning och uppföljning. Arbetsgruppen har som uppdrag att ena, påverka och utbilda branschen. Detta genom att ta fram standarder och riktlinjer för annonsering samt diskutera möjligheter och utmaningar som möter sektorn idag.

Anne Mogensen Voss

Publicis Groupe

Ordförande

Frida Breslin

Meta

Lisa Alf

Clear Channel

Anders Lithner

Brand Metrics

Björn Engvall

RAM

Magnus Damstedt

Bonnier News

Cecilia Ydremark

Oberoende

Simon Biamont

Google

Björn Österman

Integral Ad Science

Fredrik Siljelöf

Xtreme

Ioanna Pyrzas

Tre Kronor Media

Mika Fischerström

Kantar

Anna Harju

Schibsted

Anders Eriksson

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 2 år sedan

Insikt & Analys – Attention – en ny valuta?

Vår andra arbetsgrupp under task force Insikt & Analys bjuder in till ett spännande…
Publicerat: 2 år sedan

Insikt & Analys – What’s hot – what is not

Det är dags för den första av våra två arbetsgrupper under task force Insikt…
Publicerat: 2 år sedan

Explosionsartad ökning för digital marknadsföring

Den europeiska marknaden för digital reklam ökade med över 30 % under 2021 till…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved