Insikt & Analys – What’s hot – what is not

Det är dags för den första av våra två arbetsgrupper under task force Insikt & Analys att bjuda in till ett frukostseminarium om effekt – var hittar man långsiktigheten, vad är brand tracking, brand equity, brandlift och försäljningsförändring (cross/up)? Det pratas om inkrementalitet och fokus på brand Lift – vad betyder det egentligen och hur svarar vi mot det nu 2022?

Boka din plats redan nu!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Retail media – från omvärld till praktik

Välkommen till en inspirerande morgon den 12 september där vi fördjupar oss i den snabbt växande världen av Retail Media. Den 12 september bjuder…

Programmatic Up Talk: Navigera i en cookiefri värld: Kontextuell targeting i fokus

Task Force Programmatic bjuder in till ett Programmatic Up Talk  den 12 september på Schibsted, på temat contextual targeting – en nyckelstrategi för framtidens digitala annonsering. Vi går…

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang du inte vill missa – med fokus på den programmatiska…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved