Insikt & Analys – What’s hot – what is not

Det är dags för den första av våra två arbetsgrupper under task force Insikt & Analys att bjuda in till ett frukostseminarium om effekt – var hittar man långsiktigheten, vad är brand tracking, brand equity, brandlift och försäljningsförändring (cross/up)? Det pratas om inkrementalitet och fokus på brand Lift – vad betyder det egentligen och hur svarar vi mot det nu 2022?

Boka din plats redan nu!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Mixx Awards

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…

Trendseminarium 8 Minutes

Välkommen till IAB Sveriges Trendseminarium 8 Minutes den 7 december kl 15.00 – 17.00 med efterföljande mingel på Epicenter i Stockholm! Trendseminariet är en…

Seminarium: Native Advertising

9 februari kl 08.30 – 10.00 bjuder vi in till frukostseminarium tillsammans med task force Native på Playhouse Teater. Skriv upp i kalendern –…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved