Insikt & Analys – What’s hot – what is not

Det är dags för den första av våra två arbetsgrupper under task force Insikt & Analys att bjuda in till ett frukostseminarium om effekt – var hittar man långsiktigheten, vad är brand tracking, brand equity, brandlift och försäljningsförändring (cross/up)? Det pratas om inkrementalitet och fokus på brand Lift – vad betyder det egentligen och hur svarar vi mot det nu 2022?

Boka din plats redan nu!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Webinar: CommToAct – Greenhushing och Greenwashing

De sex principerna – hur kan de hjälpa dig att undvika greenhushing och greenwashing? Vi är många som oroar oss för klimatet och som…

Seminarium: Game On! – Engage your audience through gaming

IAB Sveriges task force Gaming bjuder in till seminarium på Playhouse Teater med efterföljande mingel! Vi kommer att dyka in i flera spännande case…

Webinar: Den globala DEI-rapporten – Sverige

Hur står sig Sverige i förhållande till resten av världen i frågor som rör inkludering och medarbetares mående på arbetsplatsen? I våras genomfördes, för…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved