Trendseminarium 8 Minutes 2024

IAB Sveriges årliga trendseminarium avslutar traditionsenligt seminarieåret med energi och snabba insikter. Under åtta minuter presenterar varje talare sina trendspaningar inför 2025, och vi får en bred bild av de trender och tendenser som väntar i den digitala världen.

Det blir en eftermiddag full av inspiration och tankeväckande idéer om vår digitala framtid. Stanna gärna kvar för mingel och AW efteråt – ett perfekt tillfälle att nätverka och fortsätta diskussionerna tillsammans med branschkollegor!

På scen:

Andrea Lewis Åkerman
Google
Begum Firdousi Abbas
Amazon
Carolina Månsson
Aller media
Cecilia Lindh
MDU
Göran Sällvin
LinkedIn
Lotta Folcker
Schibsted
Lovisa Smedberg
GroupM
Mattias Nordenberg
Leeads
Karin Olsson
Bonnier News
Michael Wejhem
Per Ljungberg
Svensk Handel
Rob Ryan
TikTok

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Retail Media bortom hajpen – Initiala lärdomar från retailers och annonsörer

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Under eftermiddagen blir det panelsamtal, internationella perspektiv och konkreta case som visar hur både retailers och annonsörer…

CommToAct Planet: Hur utomhusmedierna jobbar med hållbarhet

Välkomna till detta lunchwebinar med CommToAct! Tillsammans reder vi ut hur OOH-aktörer idag arbetar med hållbarhet. Om mätning och minskning av klimatavtryck, vilka lösningar…

CommToAct Planet: Om hur ett oväntat samarbete kan bidra till både ökad takt i energiomställningen och nya sätt att kommunicera. Och den lite krokiga vägen dit.

Vi vet att vi behöver hitta vägar för att ställa om till ett mer hållbart samhälle. Vissa saker går att påverka som individ eller…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved