Seminarium: How Search Evolution Impacts Marketing Strategies

 – Hur möter vi det förändrade och utökade sökbeteendet?

Seminariet riktar sig till dig som arbetar med sök och performance, men framför allt till strateger, mediechefer och marknadschefer. Är du specialist? Ta med din strateg och delta tillsammans!

Det digitala sökbeteendet förändras i snabb takt, och som annonsör är det avgörande att förstå och anpassa sig till dessa förändringar. Detta seminarium samlar ledande aktörer inom digital marknadsföring för att utforska och forma framtidens söklandskap.

Vi fokuserar på de viktigaste drivkrafterna bakom förändrade användarbeteenden, den senaste tekniken som omdefinierar sök och annonsering samt hållbarhetens roll i digitala plattformar. Lyssna till techjättarnas perspektiv på det nya söklandskapet och ta del av en paneldiskussion med annonsörer och strateger som analyserar nyckelfrågor som demografiska skiften, AI:s påverkan på annonsering och hur du kan ligga steget före.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

Seminarium: Retail media

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Mer information kommer närmre seminariet, skriv upp i kalendern redan nu….

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved