Seminarium: Retail Media bortom hajpen – Initiala lärdomar från retailers och annonsörer

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Under eftermiddagen blir det panelsamtal, internationella perspektiv och konkreta case som visar hur både retailers och annonsörer maximerar sin närvaro.

Innehåll:

Ett panelsamtal med Retailers
Moderator; Magnus Malmsten, Expressen
Paneldeltagare; Nate Travers – Webhallen.com, Markus Lord – Stadium och Staffan Baer – ICA

Internationellt perspektiv från en retailer
Claus Winter Olsen från Reitan Convenience

Retail Media för Non-endemic
Från varumärkeskännedom till konvertering: Hur Vimla som non-endemic brand använder Retail Media för att effektivisera sina medieköp

Case FMCG-annonsör
Retail Media för FMCG: Så startade vi vår resa (och vad vi lärt oss)
Elida Palmgren
 – Orkla och Malin Lagerström – OMG

Eventinformation:

Dela event:
Event

Kommande event

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved