Seminarium: DOOH – Nu och därför

Vid ett frukostseminarium den 14 september bjuder Task Force DOOH in till seminarium på Playhouse Teater i Stockholm. Passa på att mingla med branschkollegor över en frukost och uppdatera dig kring digital utomhusannonsering!

Nyligen släpptes äntligen Outdoor Impact 2.0 och under morgonen presenterar vi status kring den uppdaterade valutan.

Dessutom har vi bjudit in till en panel som modereras av Daniel Collin som kommer fokusera på programmatisk handel inom DOOH. Vad händer inom den programmatiska handeln och hur ser framtiden ut?

Vi kommer även få ta del av inspirerande case från Ocean OutdoorJCDecaux och Clear Channel.

När: 14 september kl 08.30 – 10.00. Registrering, kaffe & fralla från 08.00
Var: Playhouse Teater, Drottninggatan 71 A, Stockholm
Hur: Delta på plats eller via länk

Seminariet är kostnadsfritt för IAB Sveriges medlemmar och 995 kr för icke-medlemmar.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Mixx Awards 2025

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved