Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och Mediestatistik (IRM), är på plats och kommer att presentera AdEx rapporten ur ett svenskt perspektiv.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Retail Media bortom hajpen – Initiala lärdomar från retailers och annonsörer

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Under eftermiddagen blir det panelsamtal, internationella perspektiv och konkreta case som visar hur både retailers och annonsörer…

CommToAct Planet: Hur utomhusmedierna jobbar med hållbarhet

Välkomna till detta lunchwebinar med CommToAct! Tillsammans reder vi ut hur OOH-aktörer idag arbetar med hållbarhet. Om mätning och minskning av klimatavtryck, vilka lösningar…

CommToAct Planet: Om hur ett oväntat samarbete kan bidra till både ökad takt i energiomställningen och nya sätt att kommunicera. Och den lite krokiga vägen dit.

Vi vet att vi behöver hitta vägar för att ställa om till ett mer hållbart samhälle. Vissa saker går att påverka som individ eller…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved