Retail media – från omvärld till praktik

Välkommen till en inspirerande morgon den 12 september där vi fördjupar oss i den snabbt växande världen av Retail Media.

Den 12 september bjuder IAB Sverige tillsammans med Task Force Retail Media in till frukostseminarium för att ge dig både strategiska insikter och praktiska verktyg inom Retail Media – från omvärldsinsikter till praktiska verktyg. Vi inleder med en genomgång av de senaste trenderna och omvärldsfaktorerna som driver utvecklingen av Retail Media. Därefter delar vi med oss av erfarenheter från några ledande aktörer inom branschen, och hur de jobbar för att nå sina affärsmål.

Detta är ett unikt tillfälle att nätverka med branschkollegor, diskutera de senaste trenderna inom Retail Media och få ta del av nya siffror och studier.

Anmäl dig och dina kollegor redan idag och säkra din plats!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Almedalen: IAB Sverige på Mediescenen

Snart är det dags för årets Almedalsvecka – och IAB är självklart där! På tisdag eftermiddag (24:e juni) hittar du oss på Mediescenen på…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

Seminarium: Retail media

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Mer information kommer närmre seminariet, skriv upp i kalendern redan nu….