Programmatic Up Talk: Allt fler medier blir tillgängliga programmatiskt. Vad betyder det för branschen?

Onsdagen den 22 maj bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus på förflyttningen från tidigare manuellt bokade medier till automatiserade bokningsprocesser, där data och system spelar en avgörande roll. Välkommen från kl 14.30 för mingel innan vi drar igång klockan 15.00. Stort tack till OMG som står för lokal på Katarinavägen 9, våning 7.

Under de senaste 10 åren har den digitala marknadsföringsbranschen förändrats drastiskt med nya sätt att både köpa och sälja annonser online. Samma förändring sker just nu inom mer traditionella kanaler som TV (CTV), OOH (DOOH) och Radio (Audio).

Under detta Up Talk samlas experter från hela ekosystemet för att diskutera denna transformation, bryta ned myter och visa kraften i att integrera traditionella och programmatiska arbetssätt och metoder. Kom och skåla in våren med oss under en AW.

Vi har ett begränsat antal platser, först till kvarn!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Mixx Awards 2025

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved