IAB Sweden Programmatic Event

Årets största event för den programmatiska handeln är tillbaka den 25 oktober! IAB Sverige bjuder in till en intressant eftermiddag på Space Arena. Den programmatiska handeln fortsätter att växa både i volym och genom nya kanaler och IAB Sverige och vår task force Programmatic har satt samman en spännande eftermiddag för alla som arbetar med digital kommunikation!

Under ledning av Henric Smolak och Emilia Nilsson kommer vi gå igenom ämnen som CTV, Attention, Retail media, Context och hållbarhet. Vi kan redan nu avslöja att vi bland annat kommer att gästas av IAB Europas Chefsekonom Daniel Knapp, EU-parlamentarikern Arba Kokalari och Paul-Antoine Strullu, Head of EMEA på Scope3. Under eftermiddagen kommer moderatorerna att leda er igenom agendan och vi kommer få lyssna till många spännande branschprofiler i flera samtal och paneler.

Efteråt bjuder vi på mingel där du har chans att träffa hundratals branschkollegor.

När: 25 oktober 2023 kl 13.00 – 17.00 (registrering från 12.30 & efterföljande mingel)
Var: Space Arena, Stockholm. Sergelgången, ingång från plattan
Hur: Endast på plats

IAB Sweden Programmatic Event presenteras av:

 

Eventinformation:

Event

Kommande event

IAB Sveriges Årsstämma 2025

Tisdagen den 15 april är det dags för IAB Sveriges årsstämma, organisationsnummer 769619-6869, för genomgång av verksamhetsåret 2024-01-01 – 2024-12-31. Daniel Weilar, Ordförande för IAB…

Mixx Awards 2025

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved