IAB Sweden Programmatic Event

Årets största event för den programmatiska handeln är tillbaka den 25 oktober! IAB Sverige bjuder in till en intressant eftermiddag på Space Arena. Den programmatiska handeln fortsätter att växa både i volym och genom nya kanaler och IAB Sverige och vår task force Programmatic har satt samman en spännande eftermiddag för alla som arbetar med digital kommunikation!

Under ledning av Henric Smolak och Emilia Nilsson kommer vi gå igenom ämnen som CTV, Attention, Retail media, Context och hållbarhet. Vi kan redan nu avslöja att vi bland annat kommer att gästas av IAB Europas Chefsekonom Daniel Knapp, EU-parlamentarikern Arba Kokalari och Paul-Antoine Strullu, Head of EMEA på Scope3. Under eftermiddagen kommer moderatorerna att leda er igenom agendan och vi kommer få lyssna till många spännande branschprofiler i flera samtal och paneler.

Efteråt bjuder vi på mingel där du har chans att träffa hundratals branschkollegor.

När: 25 oktober 2023 kl 13.00 – 17.00 (registrering från 12.30 & efterföljande mingel)
Var: Space Arena, Stockholm. Sergelgången, ingång från plattan
Hur: Endast på plats

IAB Sweden Programmatic Event presenteras av:

 

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Retail Media bortom hajpen – Initiala lärdomar från retailers och annonsörer

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Under eftermiddagen blir det panelsamtal, internationella perspektiv och konkreta case som visar hur både retailers och annonsörer…

IAB Sweden Programmatic Day

Årets programmatiska event blir större än någonsin – nu som en heldag! Den 23 oktober samlas vi på Södra Teatern för en dag fylld…

Trendseminarium 8 Minutes 2025

IAB Sveriges årliga trendseminarium avslutar traditionsenligt seminarieåret med energi och snabba insikter. Under åtta minuter presenterar varje talare sina trendspaningar inför 2025, och vi…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved