Navigera i en värld utan tredjepartskakor – ur ett publicistperspektiv

IAB Sverige Task Force Third Party Cookie kommer under ett webinar den 13 juni att tillsammans med två publicister att guida er genom de frågor, utmaningar och möjligheter som uppstår när tredjepartskakan fasas ut.
Vi kommer att djupdyka i hur den nya eran av digital annonsering påverkar publicister, där fokus ligger på förstapartsdata, förberedelser, planering, samt mätning och attribuering.
Lär dig hur du kan nyttja din första parts data effektivt och vilka krav det ställer på dig som publicist. Webinaret avslutas med en praktisk checklista som hjälper dig att navigera den nya landskapet.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

Seminarium: Retail media

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Mer information kommer närmre seminariet, skriv upp i kalendern redan nu….

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved