IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor under dagen och vi vill förvandla Södra Teatern till en samlingsplats för branschen.

Mer information om eventet och anmälan kommer, skriv upp i kalendern redan nu!

Eventinformation:

Dela event:
Event

Kommande event

Webinar – CommToAct People: Sponsring och hållbarhet i en CSRD-driven värld

I ljuset av EU:s nya CSRD-regler ställs nya krav – men ges också möjligheter att skapa mervärden för både företag och samhälle. Här har genuina partnerskap med en hållbarhetsaspekt en…

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved