IAB Sweden Programmatic Day

Årets programmatiska event blir större än någonsin – nu som en heldag!

Den 23 oktober samlas vi på Södra Teatern för en dag fylld av inspiration, kunskap och möten. Hela teatern förvandlas till en levande mötesplats för branschen – med tre olika scener som bjuder på varierade perspektiv, program och diskussioner.

IAB SverigeTeads och Vistar Media står värdar för varsin scen och fyller dagen med innehåll som inspirerar, utmanar och engagerar. Dessutom står The Trade Desk värd för en plats för arbete och samtal i en lugn miljö och mot eftermiddagen skruvas volymen upp och det blir ett härligt mingel!

Det blir ett mångsidigt event där du kan ta del av aktuella insikter, spännande föreläsningar och samtal om programmatiska möjligheter – samtidigt som du knyter värdefulla kontakter med kollegor från hela branschen.

Anmäl dig redan idag för att säkra din plats! Vi kommer att gå ut med mer information om agenda och programpunkter närmare eventet, så att du kan planera din dag på bästa sätt.

Läs mer om Programmatic Day här!

Eventinformation:

Dela event:
Event

Kommande event

Seminarium: Retail Media bortom hajpen – Initiala lärdomar från retailers och annonsörer

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Under eftermiddagen blir det panelsamtal, internationella perspektiv och konkreta case som visar hur både retailers och annonsörer…

Trendseminarium 8 Minutes 2025

IAB Sveriges årliga trendseminarium avslutar traditionsenligt seminarieåret med energi och snabba insikter. Under åtta minuter presenterar varje talare sina trendspaningar inför 2025, och vi…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved