IAB Europe Interact i Madrid

Den 25 och 26 maj bjuder IAB Europe in till sitt flaggskeppsevent Interact, denna gång i Madrid!

Eventet är ett måste för den digitala reklam- och marknadsföringsbranschen. I över 13 år har ledande europeiska annonsörer, branschexperter, byråer och mediaägare träffats, inspirerats och delat erfarenheter och tips i olika huvudstäder i Europa.

I samarbete med IAB Spanien kommer eventet innehålla keynote speakers, paneldiskussioner och nätverksmöjligheter. I samband med Interact kommer dessutom Mixx Awards Europe och IAB Europe Research Awards gå av stapeln.

I år kommer Interact täcka ett brett spektrum av ämnen när vi försöker ta itu med och skapa en ny start för det digitala reklamekosystemet. Från uppmärksamhetsekonomin, CTV och retail media till publicisters annonsmodeller, hållbarhet, den senaste uppdateringar kring policy så vänds varenda sten när vi tar en djupdykning in i nästa era av digital reklam. Keynote-talare och paneler kommer dela kunskap och viktiga insikter om de grundläggande stegen för att säkerställa att ekosystemet för marknadsföring och digitala annonser driver innovation, transparens och hållbarhet långt in i nästa decennium.

 

Eventinformation:

Event

Kommande event

Almedalen: IAB Sverige på Mediescenen

Snart är det dags för årets Almedalsvecka – och IAB är självklart där! På tisdag eftermiddag (24:e juni) hittar du oss på Mediescenen på…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

Seminarium: Retail media

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Mer information kommer närmre seminariet, skriv upp i kalendern redan nu….
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved