Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 24 augusti presenterarvi 2022 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe som speglar 28 marknader i Europa. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på IRM, även i år kommer att presentera AdEx rapporten ur ett svenskt perspektiv. Mer information kommer närmre seminariet, anmäl dig redan idag!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…