Frukostseminarium: Hur du lyckas med Sök 2022

Tack till er som deltog vid IAB Sveriges seminarium om Sök 2022!

Länkar från seminariet:

Hela sändningen på vår YouTube-kanal 

Task Force Sök

Bilder från seminariet på Flickr

Tack för att du deltog på gårdagens seminarium där IAB Sveriges Task Force Sök presenterade det senaste om sökmarknadsföring och vad som är framgångsreceptet för 2022.

Task forcens ordförande Emilia Nilsson, Journey Group, uppdaterade oss om gruppens arbete och utveckling. Anja Fahlström, Hear och Joel Sandberg, GroupM, gav en insiktsfull redogörelse av vilka trender och utmaningar man ser ut på marknaden just nu. Vi fick även följa med på UX designens resa som François Savard på Journey Group analyserade. Johan Hultqvist, Google, berättade om privacy kopplat till sökmarknadsföring och vilka faktorer som är viktiga att hålla koll på. Slutligen gav Thomas Feeney från Supermetrics en genomgång om hur vi kan samla in, mäta och analysera användbar data från sökmarknadsföring.

Stort tack till alla talare och hela Task Force Sök. Även ett stort tack till dig som deltog på plats och bakom skärmen.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Retail Media bortom hajpen – Initiala lärdomar från retailers och annonsörer

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Under eftermiddagen blir det panelsamtal, internationella perspektiv och konkreta case som visar hur både retailers och annonsörer…

IAB Sweden Programmatic Day

Årets programmatiska event blir större än någonsin – nu som en heldag! Den 23 oktober samlas vi på Södra Teatern för en dag fylld…

Trendseminarium 8 Minutes 2025

IAB Sveriges årliga trendseminarium avslutar traditionsenligt seminarieåret med energi och snabba insikter. Under åtta minuter presenterar varje talare sina trendspaningar inför 2025, och vi…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved