Task force - Affiliate marketing

IAB Sverige Task Force Affiliate startades 2021 och är en grupp specialister inom ämnet.
I gruppen samlar vi affiliate-nätverk, performancebyråer och annonsörer för att gemensamt se över behovet av etiska riktlinjer, best practice och självreglerande ramverk med siktet att göra affiliate-marknadsföring än mer dynamisk och innovativ.

Carl Lundborg

Schibsted

Ordförande

Emelie Wandeby

Adtraction

Melina Pehrsson

Tradedoubler

Malin Pojies

Awin

Maria Jonasson

Beet

Andreas Bjärnlind

Impact

Alexander Nordström

Stampen Media

Kenneth Eriksson

Bonnier News

Nina Aschan

Tele2

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 2 månader sedan

Webinar: Så maxar ni försäljningen med partnermarknadsföring – både inför Black Week och på lång sikt

Vill ni ta ert företag till nästa nivå med hjälp av partnermarknadsföring? Missa inte…
Publicerat: 3 år sedan

Explosionsartad ökning för digital marknadsföring

Den europeiska marknaden för digital reklam ökade med över 30 % under 2021 till…
Publicerat: 3 år sedan

Så kommer du igång med affiliatemarknadsföring

Cassandra Lindblom, ordförande för IAB Sveriges Task Force Affiliate har tillsammans med specialistgruppen tagit…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved