Uppdaterad guide om Post 3rd Party Cookie

Publicerat: 2 år sedan

Den senaste versionen av IAB Europes ”Guide to the Post-Third-Party-Cookie-Era” ska hjälpa företag verksamma inom digital marknadsföring att förbereda sig inför cookiens död. Guiden har tagits fram av experter från IAB Programmatic Trading Commitee och Post Third-Party Cookie Task Force. I den får du ta del av de senaste insikterna på området.

Den uppdaterade guiden innehåller en omfattande djupdykning inom följande:

  • De tre huvudsakliga faktorerna till utarmningen av tredjepartscookies
  • Hur det påverkar intressenternas användning av egna plattformar
  • Hur det påverkar mätning och annonsverifiering
  • En detaljerad översikt över nuvarande lösningar som inte kräver tredjepartskakor
  • Information om hur intressenter kan bidra till den löpande utvecklingen av dessa lösningar

Ladda ner guiden här

Dela sida:

Relaterade nyheter

Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved