IAB Sweden Programmatic Day 2025

23 oktober | Södra Teatern

Den 23 oktober samlas vi på Södra Teatern för en dag fylld av inspiration, kunskap och möten. Hela teatern förvandlas till en levande mötesplats för branschen – med tre olika scener som bjuder på varierade perspektiv, program och diskussioner.

IAB Sverige, Teads och Vistar Media står värdar för varsin scen och fyller dagen med innehåll som inspirerar, utmanar och engagerar. Dessutom står The Trade Desk värd för en plats för arbete och samtal i en lugn miljö och mot eftermiddagen skruvas volymen upp och det blir ett härligt mingel!

Det blir ett mångsidigt event där du kan ta del av aktuella insikter, spännande föreläsningar och samtal om programmatiska möjligheter – samtidigt som du knyter värdefulla kontakter med kollegor från hela branschen.

Anmäl dig redan idag för att säkra din plats! Vi kommer att gå ut med mer information om agenda och programpunkter närmare eventet, så att du kan planera din dag på bästa sätt.

Programmatic Day 2025 presenteras av:

Sponsor ljus-2509009

Se förra årets Programmatic Event:

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 1 år sedan

Programmatic Up Talk: Vem tar ansvar för koldioxidutsläppen vid programmatiska medieköp?

Från och med 2025 åligger det samtliga företag verksamma i EU att rapportera de utsläpp…
Publicerat: 1 år sedan

Programmatic Up Talk: Navigera i en cookiefri värld: Kontextuell targeting i fokus

Task Force Programmatic bjuder in till ett Programmatic Up Talk  den 12 september på Schibsted, på…
Publicerat: 1 år sedan

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang…
Publicerat: 1 år sedan

Programmatic Up Talk: Allt fler medier blir tillgängliga programmatiskt. Vad betyder det för branschen?

Onsdagen den 22 maj bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved