IAB Sweden Programmatic Day 2025

23 oktober | Södra Teatern

Årets programmatiska event blir större än någonsin – nu som en heldag!
Den 23 oktober samlas vi på Södra Teatern för en dag full av inspiration, kunskap och möten. Det här är inte bara ett tillfälle att ta del av spännande föreläsningar och diskussioner om programmatiska möjligheter – det är också en unik chans att träffa och nätverka med hela branschen.

Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor under dagen och vi förvandlar Södra Teatern till en samlingsplats för branschen. Mer information om eventet och anmälan kommer men blocka kalendern den 23 oktober redan nu!

Programmatic Day 2025 presenteras av:

Sponsor vit-250904

Se förra årets Programmatic Event:

Dela sida:
Nyheter

Relaterade nyheter

Publicerat: 1 år sedan

Programmatic Up Talk: Vem tar ansvar för koldioxidutsläppen vid programmatiska medieköp?

Från och med 2025 åligger det samtliga företag verksamma i EU att rapportera de utsläpp…
Publicerat: 1 år sedan

Programmatic Up Talk: Navigera i en cookiefri värld: Kontextuell targeting i fokus

Task Force Programmatic bjuder in till ett Programmatic Up Talk  den 12 september på Schibsted, på…
Publicerat: 1 år sedan

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang…
Publicerat: 1 år sedan

Programmatic Up Talk: Allt fler medier blir tillgängliga programmatiskt. Vad betyder det för branschen?

Onsdagen den 22 maj bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved