Publicerat: 1 år sedan
Programmatic Up Talk: Vem tar ansvar för koldioxidutsläppen vid programmatiska medieköp?
Från och med 2025 åligger det samtliga företag verksamma i EU att rapportera de utsläpp…
Den 23 oktober samlas vi på Södra Teatern för en dag fylld av inspiration, kunskap och möten. Hela teatern förvandlas till en levande mötesplats för branschen – med tre olika scener som bjuder på varierade perspektiv, program och diskussioner.
Utöver IAB Sveriges huvudscen står Teads och Vistar Media värdar för varsin mindre scen och fyller dagen med innehåll som inspirerar, utmanar och engagerar. Dessutom står The Trade Desk värd för en plats för arbete och samtal i en lugn miljö och mot eftermiddagen skruvas volymen upp och det blir ett härligt mingel!
Det blir ett mångsidigt event där du kan ta del av aktuella insikter, spännande föreläsningar och samtal om programmatiska möjligheter – samtidigt som du knyter värdefulla kontakter med kollegor från hela branschen.
Anmäl dig redan idag för att säkra din plats!
Daniel Knapp, Chief Economist – IAB Europe
State of Digital Advertising Market: Thriving in Uncertain Times
Kontakt, kontext och effekt – vad betyder det egentligen?
Ett samtal fyllt av insikter, inspiration och konkreta verktyg för att lyckas ännu bättre med dina kampanjer
Liftarens guide till programmatic
Stats | Curation/marketplaces | Regulation
Brand safety vs Brand suitability – Att navigera säkerhet, miljö och kontext
Hur navigerar varumärken i ett komplext medielandskap när det kommer till brand safety och brand suitability?
Task Force Business Intelligence: resultatet av årets stora enkätundersökningUpptäck insikterna som formar programmatisk media i Sverige. Enkäten är fortfarande öppen, svara gärna.
Programmatisk handel – ett glömt hållbarhetslöfte?
Har vi lagt hållbarhetsfrågan på hyllan bara för att den är obekväm?
Rykande färsk specialrapport från IRM
Madeleine Thor, VD på IRM presenterar helt nya siffror kring programmatisk handel och prognos framåt
Teads bjuder in till ett program med fokus på inspiration, insikter och interaktivitet. På agendan finns bland annat CTV & Omnichannel, kundcase och interaktiva sessioner.
Vistar Medias scen kommer fokusera på pDOOH med insikter från annonsörer, medieägare och byråer om programmatiska möjligheter och DOOH:s framtid.
Se förra årets Programmatic Event: