Webinar: Retail Media 1.0

Retail Media har under det senaste året blivit ett allt större begrepp inom den digitala marknadsföringsbranschen och investeringarna i Europa spås uppgå till 25 miljarder euro redan 2026. På detta webinar får du insikt i de viktigaste trenderna och ta del av spaningar och erfarenheter från branschexperter med olika perspektiv.

Johan Pettersson, Publicis Groupe, och Josefine Vännman, Amazon Ads, från IAB Sveriges Task Force kommer leda oss igenom detta lunchwebinar och bland annat presentera guiden Retail Media 1.0 som gruppen har tagit fram för att introducera och sätta Retail Media på kartan i Sverige. Vi får även höra från en av Sveriges största retailers ICA och Staffan Baer.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Programmatic Up Talk: Allt fler medier blir tillgängliga programmatiskt. Vad betyder det för branschen?

Onsdagen den 22 maj bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus på förflyttningen från tidigare manuellt bokade medier till automatiserade bokningsprocesser,…

Seminarium: Ursäkta, podcast är framtiden!

Vill du utforska den dynamiska värld som omger podcasting och digitalt ljudinnehåll? Då ska du anmäla dig till IAB Sveriges kommande seminarium på temat ”Ursäkta, podcast är…

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved