Se i efterhand: Webinar: Post 3rd Party Cookies

Kakorna håller på att försvinna – vad händer just nu?

 

Vi fick lyssna in när representanter ur task force-gruppen P3PC pratade om läget idag nu när kakorna snart försvinner och förändrar en hel del hur vi köper och optimerar kampanjer. Hur tacklar vi utmaningen när den nya annonsvärlden växer fram?

Med oss hade vi Kenneth Danielsson – IAB Sverige, Christer Ljones – Schibsted, Martin Andersson – Adform och Jonas Lidén – Digital New Agency, som gav en statusrapportering utifrån deras perspektiv i branschen och gav tips på vad man bör göra redan nu.

Är vi tillräckligt förberedda på vad som praktiskt kommer hända den dagen när kakorna är borta? Är det lugnt eller är det ett större problem än vi tidigare anat? 

Tack till Task Force P3PC och till er som tittade! Missade du webinaret kan du se det i efterhand här.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Navigera i en värld utan tredjepartskakor – ur ett publicistperspektiv

IAB Sverige Task Force Third Party Cookie kommer under ett webinar den 13 juni att tillsammans med två publicister att guida er genom de…

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang du inte vill missa – med branschens främsta experter, inspirerande…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved