Se i efterhand: Webinar: Post 3rd Party Cookies

Kakorna håller på att försvinna – vad händer just nu?

 

Vi fick lyssna in när representanter ur task force-gruppen P3PC pratade om läget idag nu när kakorna snart försvinner och förändrar en hel del hur vi köper och optimerar kampanjer. Hur tacklar vi utmaningen när den nya annonsvärlden växer fram?

Med oss hade vi Kenneth Danielsson – IAB Sverige, Christer Ljones – Schibsted, Martin Andersson – Adform och Jonas Lidén – Digital New Agency, som gav en statusrapportering utifrån deras perspektiv i branschen och gav tips på vad man bör göra redan nu.

Är vi tillräckligt förberedda på vad som praktiskt kommer hända den dagen när kakorna är borta? Är det lugnt eller är det ett större problem än vi tidigare anat? 

Tack till Task Force P3PC och till er som tittade! Missade du webinaret kan du se det i efterhand här.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: How Search Evolution Impacts Marketing Strategies

 – Hur möter vi det förändrade och utökade sökbeteendet? Seminariet riktar sig till dig som arbetar med sök och performance, men framför allt till…

IAB Sveriges Årsstämma 2025

Tisdagen den 15 april är det dags för IAB Sveriges årsstämma, organisationsnummer 769619-6869, för genomgång av verksamhetsåret 2024-01-01 – 2024-12-31. Daniel Weilar, Ordförande för IAB…

Mixx Awards 2025

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved