Programmatic Up Talk: Navigera i en cookiefri värld: Kontextuell targeting i fokus

Task Force Programmatic bjuder in till ett Programmatic Up Talk  den 12 september på Schibsted, på temat contextual targeting – en nyckelstrategi för framtidens digitala annonsering.

Vi går igenom hur du kan nå dina målgrupper på ett mer relevant och effektivt sätt genom att utnyttja kraften i kontextuell annonsering. Upptäck hur du kan optimera dina kampanjer utan att förlita dig på tredjepartscookies, och hur detta kan förbättra både engagemang och resultat.

På scenen kommer vi att ha ett spännande panelsamtal med fokus på att dela insikter och bästa praxis för hur kontextuell targeting kan integreras i din mediestrategi. Moderator för samtalet är Robert Johansson, medgrundare och COO på Execute Media, som kommer att leda diskussionen med Jewgeni Sadowski, Head of Data på Schibsted, Oscar Rogstedt, Head of Programmatic på Bonnier News, , Björn Lindholm, Managing Director Nordics på IAS och Chris Grenö, CEO på Aeterna Labs.

Detta är ett unikt tillfälle att nätverka med branschkollegor och få möjlighet att ta del av intressanta diskussioner om contextual targeting. Anmäl dig och dina kollegor redan idag!

Frukost och incheckning från kl. 08:00-08:30, och Up Talet drar igång från kl. 08:30-10:00.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Retail Media bortom hajpen – Initiala lärdomar från retailers och annonsörer

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Under eftermiddagen blir det panelsamtal, internationella perspektiv och konkreta case som visar hur både retailers och annonsörer maximerar sin…

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…

Trendseminarium 8 Minutes 2025

IAB Sveriges årliga trendseminarium avslutar traditionsenligt seminarieåret med energi och snabba insikter. Under åtta minuter presenterar varje talare sina trendspaningar inför 2025, och vi…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved