Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 24 augusti presenterarvi 2022 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe som speglar 28 marknader i Europa. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på IRM, även i år kommer att presentera AdEx rapporten ur ett svenskt perspektiv. Mer information kommer närmre seminariet, anmäl dig redan idag!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Game On! – Engage your audience through gaming

IAB Sveriges task force Gaming bjuder in till seminarium på Playhouse Teater med efterföljande mingel! Vi kommer att dyka in i flera spännande case…

Webinar: Den globala DEI-rapporten – Sverige

Hur står sig Sverige i förhållande till resten av världen i frågor som rör inkludering och medarbetares mående på arbetsplatsen? I våras genomfördes, för…

Programmatic Up Talk: Varför är det viktigt med Attention?

Attention har snabbt blivit ett buzzword och ett viktigt ämne inom digital annonsering, då det finns en ökad medvetenhet om dess betydelse och fler…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved