Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 24 augusti presenterarvi 2022 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe som speglar 28 marknader i Europa. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på IRM, även i år kommer att presentera AdEx rapporten ur ett svenskt perspektiv. Mer information kommer närmre seminariet, anmäl dig redan idag!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: How Search Evolution Impacts Marketing Strategies

 – Hur möter vi det förändrade och utökade sökbeteendet? Seminariet riktar sig till dig som arbetar med sök och performance, men framför allt till…

IAB Sveriges Årsstämma 2025

Tisdagen den 15 april är det dags för IAB Sveriges årsstämma, organisationsnummer 769619-6869, för genomgång av verksamhetsåret 2024-01-01 – 2024-12-31. Daniel Weilar, Ordförande för IAB…

Mixx Awards 2025

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved