Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 24 augusti presenterarvi 2022 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe som speglar 28 marknader i Europa. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på IRM, även i år kommer att presentera AdEx rapporten ur ett svenskt perspektiv. Mer information kommer närmre seminariet, anmäl dig redan idag!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Navigera i en värld utan tredjepartskakor – ur ett publicistperspektiv

IAB Sverige Task Force Third Party Cookie kommer under ett webinar den 13 juni att tillsammans med två publicister att guida er genom de…

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang du inte vill missa – med branschens främsta experter, inspirerande…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved