Webinar: Så maxar ni försäljningen med partnermarknadsföring – både inför Black Week och på lång sikt

Vill ni ta ert företag till nästa nivå med hjälp av partnermarknadsföring? Missa inte vårt spännande lunchwebinar där två experter från Task Force Affiliate Marketing – Malin Poijes från Awin och Melina Pehrsson från Tradedoubler – presenterar vår nya handbok i ämnet  och delar med sig av sina bästa tips och strategier!

I detta webinar får du insikt i:

  1. Vad är partnermarknadsföring och hur kommer ni igång?
    Lär er grunderna i hur ni kan använda partnermarknadsföring för att öka er försäljning på ett kostnadseffektivt sätt, hitta rätt partners och skapa ett attraktivt erbjudande.
  2. Black Week – utnyttja årets största försäljningshögtid!
    Hur ni bäst förbereder er och sticker ut under Black Week och andra högtider för att maximera er digitala synlighet och försäljning.
  3. Optimera ert partnerprogram
    Förstå vikten av att analysera era topp-presterande partners och skapa tydliga mål och KPIer för att optimera era samarbeten.
  4. Teknologi & spårning: Nyckeln till framgång
    Få insikter om hur avancerad spårning och flexibla ersättningsmodeller kan förbättra era resultat och ge en detaljerad bild av konsumenternas resa från klick till konvertering.
  5. Framgångsrika kampanjer – steg för steg
    Hur ni förbereder era partners inför stora försäljningsperioder som Black Week med kreativa och engagerande kampanjer.
  6. Bygg långsiktiga partnerskap
    Lär er hur ni kan utveckla starka relationer med era partners som varar långt efter Q4 och Black Week – och fortsätter att ge resultat året runt.

Vi hoppas att du vill delta i webinaret och även läsa vår handbok för att fullt ut kunna dra nytta av alla de handfasta tips och djupgående kunskaper som erbjuds.

Anmäl dig nu och säkerställ att du är redo att maximera dina resultat under årets viktigaste försäljningsperioder!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

Seminarium: Retail media

Task Force Retail Media bjuder in till seminarium! Mer information kommer närmre seminariet, skriv upp i kalendern redan nu….

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved