Webinar: Content Advertising – Vi tar tempen på content advertising och navigerar genom juridiska utmaningar

Är du nyfiken på hur det går för content advertising, både här i Sverige men också internationellt? Eller undrar du över vad det kan finnas för legala fallgropar inom den här typen av marknadsföring – vad säger lagen och hur tänker utgivarna?

Under en timme djupdyker vi i ett innehållsrikt webinar om content advertising – där intressanta gäster och branschexperter, med bred kunskap inom området, kommer att guida er genom aktuella trender, utmaningar samt ge en omvärldsanalys inför framtiden inom content advertising.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Programmatic Up Talk: Allt fler medier blir tillgängliga programmatiskt. Vad betyder det för branschen?

Onsdagen den 22 maj bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus på förflyttningen från tidigare manuellt bokade medier till automatiserade bokningsprocesser,…

Seminarium: Ursäkta, podcast är framtiden!

Vill du utforska den dynamiska värld som omger podcasting och digitalt ljudinnehåll? Då ska du anmäla dig till IAB Sveriges kommande seminarium på temat ”Ursäkta, podcast är…

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved