Trendseminarium 8 Minutes

Välkommen till IAB Sveriges Trendseminarium 8 Minutes den 7 december kl 15.00 – 17.00 med efterföljande mingel på Epicenter i Stockholm!

Trendseminariet är en mycket uppskattad tradition som avslutar vårt digitala år. Rappt och lättsamt får vi ta del av spännande spaningar om trender och tendenser inom vår digitala värld inför det nya året. Vi bjuder in talare från olika företag inklusive en välgörenhetsorganisation som delar sina tankar.

På scen:

  • Cecilia Sundström, Director Agencies Nordics – Meta
  • Martin Jönsson, Redaktionell utvecklingschef – Bonnier News
  • Kaj Török, Chief Sustainability Officer – Max Burgers
  • Hanne Nikolaisen, CCO – Aller media
  • Toivo Sjörén, Opinionschef – Kantar
  • Thomas Davin, Global Innovation Director – Unicef
  • Fredric Thunholm, Strategy Director – Wavemaker
  • Paulinne Gustafsson, Agency Manager – Schibsted
  • Emma Lundgren, Agency Partnerships – TikTok
  • Nora Svedmark, Industry & Partner Manager – YouTube
  • Frida Fors Wallsbeck, Marketing Manager Nordics – Meltwater
  • Daniel Peraux, CEO – Fragbite

 

Eventinformation:

Event

Kommande event

Programmatic Up Talk: Allt fler medier blir tillgängliga programmatiskt. Vad betyder det för branschen?

Onsdagen den 22 maj bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus på förflyttningen från tidigare manuellt bokade medier till automatiserade bokningsprocesser,…

Seminarium: Ursäkta, podcast är framtiden!

Vill du utforska den dynamiska värld som omger podcasting och digitalt ljudinnehåll? Då ska du anmäla dig till IAB Sveriges kommande seminarium på temat ”Ursäkta, podcast är…

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved