Välkommen till IAB Sveriges Trendseminarium 8 Minutes den 7 december kl 15.00 – 17.00 med efterföljande mingel på Epicenter i Stockholm!
Trendseminariet är en mycket uppskattad tradition som avslutar vårt digitala år. Rappt och lättsamt får vi ta del av spännande spaningar om trender och tendenser inom vår digitala värld inför det nya året. Vi bjuder in talare från olika företag inklusive en välgörenhetsorganisation som delar sina tankar.
På scen:
- Cecilia Sundström, Director Agencies Nordics – Meta
- Martin Jönsson, Redaktionell utvecklingschef – Bonnier News
- Kaj Török, Chief Sustainability Officer – Max Burgers
- Hanne Nikolaisen, CCO – Aller media
- Toivo Sjörén, Opinionschef – Kantar
- Thomas Davin, Global Innovation Director – Unicef
- Fredric Thunholm, Strategy Director – Wavemaker
- Paulinne Gustafsson, Agency Manager – Schibsted
- Emma Lundgren, Agency Partnerships – TikTok
- Nora Svedmark, Industry & Partner Manager – YouTube
- Frida Fors Wallsbeck, Marketing Manager Nordics – Meltwater
- Daniel Peraux, CEO – Fragbite