Trendseminarium 8 Minutes

Välkommen till IAB Sveriges Trendseminarium 8 Minutes den 7 december kl 15.00 – 17.00 med efterföljande mingel på Epicenter i Stockholm!

Trendseminariet är en mycket uppskattad tradition som avslutar vårt digitala år. Rappt och lättsamt får vi ta del av spännande spaningar om trender och tendenser inom vår digitala värld inför det nya året. Vi bjuder in talare från olika företag inklusive en välgörenhetsorganisation som delar sina tankar.

På scen:

  • Cecilia Sundström, Director Agencies Nordics – Meta
  • Martin Jönsson, Redaktionell utvecklingschef – Bonnier News
  • Kaj Török, Chief Sustainability Officer – Max Burgers
  • Hanne Nikolaisen, CCO – Aller media
  • Toivo Sjörén, Opinionschef – Kantar
  • Thomas Davin, Global Innovation Director – Unicef
  • Fredric Thunholm, Strategy Director – Wavemaker
  • Paulinne Gustafsson, Agency Manager – Schibsted
  • Emma Lundgren, Agency Partnerships – TikTok
  • Nora Svedmark, Industry & Partner Manager – YouTube
  • Frida Fors Wallsbeck, Marketing Manager Nordics – Meltwater
  • Daniel Peraux, CEO – Fragbite

 

Eventinformation:

Event

Kommande event

Retail media – från omvärld till praktik

Välkommen till en inspirerande morgon den 12 september där vi fördjupar oss i den snabbt växande världen av Retail Media. Den 12 september bjuder…

Programmatic Up Talk: Navigera i en cookiefri värld: Kontextuell targeting i fokus

Task Force Programmatic bjuder in till ett Programmatic Up Talk  den 12 september på Schibsted, på temat contextual targeting – en nyckelstrategi för framtidens digitala annonsering. Vi går…

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang du inte vill missa – med fokus på den programmatiska…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved