Trendseminarium 8 Minutes 2024

IAB Sveriges årliga trendseminarium avslutar traditionsenligt seminarieåret med energi och snabba insikter. Under åtta minuter presenterar varje talare sina trendspaningar inför 2025, och vi får en bred bild av de trender och tendenser som väntar i den digitala världen.

Det blir en eftermiddag full av inspiration och tankeväckande idéer om vår digitala framtid. Stanna gärna kvar för mingel och AW efteråt – ett perfekt tillfälle att nätverka och fortsätta diskussionerna tillsammans med branschkollegor!

På scen:

Andrea Lewis Åkerman
Google
Begum Firdousi Abbas
Amazon
Carolina Månsson
Aller media
Cecilia Lindh
MDU
Göran Sällvin
LinkedIn
Lotta Folcker
Schibsted
Lovisa Smedberg
GroupM
Mattias Nordenberg
Leeads
Karin Olsson
Bonnier News
Michael Wejhem
Per Ljungberg
Svensk Handel
Rob Ryan
TikTok

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved