Retail media – från omvärld till praktik

Välkommen till en inspirerande morgon den 12 september där vi fördjupar oss i den snabbt växande världen av Retail Media.

Den 12 september bjuder IAB Sverige tillsammans med Task Force Retail Media in till frukostseminarium för att ge dig både strategiska insikter och praktiska verktyg inom Retail Media – från omvärldsinsikter till praktiska verktyg. Vi inleder med en genomgång av de senaste trenderna och omvärldsfaktorerna som driver utvecklingen av Retail Media. Därefter delar vi med oss av erfarenheter från några ledande aktörer inom branschen, och hur de jobbar för att nå sina affärsmål.

Detta är ett unikt tillfälle att nätverka med branschkollegor, diskutera de senaste trenderna inom Retail Media och få ta del av nya siffror och studier.

Anmäl dig och dina kollegor redan idag och säkra din plats!

Eventinformation:

Event

Kommande event

Seminarium: Podcast 20 år – från trevande ungdom till självsäker vuxen!

Podcast fyller 20 år i år! Den 20-åriga podden har vuxit upp, och tillsammans med några av branschens mest tongivande röster samlas vi för…

Seminarium: Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Välkommen till IAB Sveriges frukostseminarium den 26 augusti där vi presenterar 2024 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Madeleine Thor, VD på Institutet för Reklam- och…

IAB Sweden Programmatic Day

Vi kommer den 23 oktober att inta Södra Teatern för en heldag inom programmatic området. Det blir ett diversifierat event med flera olika agendor…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved