IAB Sweden Programmatic Event

Årets största event för den programmatiska handeln är tillbaka den 25 oktober! IAB Sverige bjuder in till en intressant eftermiddag på Space Arena. Den programmatiska handeln fortsätter att växa både i volym och genom nya kanaler och IAB Sverige och vår task force Programmatic har satt samman en spännande eftermiddag för alla som arbetar med digital kommunikation!

Under ledning av Henric Smolak och Emilia Nilsson kommer vi gå igenom ämnen som CTV, Attention, Retail media, Context och hållbarhet. Vi kan redan nu avslöja att vi bland annat kommer att gästas av IAB Europas Chefsekonom Daniel Knapp, EU-parlamentarikern Arba Kokalari och Paul-Antoine Strullu, Head of EMEA på Scope3. Under eftermiddagen kommer moderatorerna att leda er igenom agendan och vi kommer få lyssna till många spännande branschprofiler i flera samtal och paneler.

Efteråt bjuder vi på mingel där du har chans att träffa hundratals branschkollegor.

När: 25 oktober 2023 kl 13.00 – 17.00 (registrering från 12.30 & efterföljande mingel)
Var: Space Arena, Stockholm. Sergelgången, ingång från plattan
Hur: Endast på plats

IAB Sweden Programmatic Event presenteras av:

 

Eventinformation:

Event

Kommande event

IAB Sveriges Årsstämma

17 april är det dags för årsstämma i IAB Sverige organisationsnummer 769619-6869 för genomgång av verksamhetsåret 2023-01-01 – 2023-12-31. Kallelse skickas ut närmare årsstämman….

Mixx Awards 2024

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…

Seminarium: AI i praktiken – Från framtidsvision till vardagsverktyg

Rubrikerna avlöser varandra om AI:s påverkan på mediebranschen. Förändringen kommer, men den kommer inte på en dag. Så glöm de fluffiga framtidsförutsägelserna och domedagsprofetiorna…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved