IAB Sweden Programmatic Event

Årets största event för den programmatiska handeln är tillbaka den 25 oktober! IAB Sverige bjuder in till en intressant eftermiddag på Space Arena. Den programmatiska handeln fortsätter att växa både i volym och genom nya kanaler och IAB Sverige och vår task force Programmatic har satt samman en spännande eftermiddag för alla som arbetar med digital kommunikation!

Under ledning av Henric Smolak och Emilia Nilsson kommer vi gå igenom ämnen som CTV, Attention, Retail media, Context och hållbarhet. Vi kan redan nu avslöja att vi bland annat kommer att gästas av IAB Europas Chefsekonom Daniel Knapp, EU-parlamentarikern Arba Kokalari och Paul-Antoine Strullu, Head of EMEA på Scope3. Under eftermiddagen kommer moderatorerna att leda er igenom agendan och vi kommer få lyssna till många spännande branschprofiler i flera samtal och paneler.

Efteråt bjuder vi på mingel där du har chans att träffa hundratals branschkollegor.

När: 25 oktober 2023 kl 13.00 – 17.00 (registrering från 12.30 & efterföljande mingel)
Var: Space Arena, Stockholm. Sergelgången, ingång från plattan
Hur: Endast på plats

IAB Sweden Programmatic Event presenteras av:

 

Eventinformation:

Event

Kommande event

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…

Retail media – från omvärld till praktik

Vi bjuder in till ett frukostseminarium om Retail Media där vi presenterar omvärldsperspektiv och delar med oss av erfarenheter och use cases från både…

Programmatic Up Talk: Contextual Targeting

Task Force Programmatic bjuder in till ett up talk på temat contextual targeting. Vi får exempel på hur man jobbar kontextuellt och en panel…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved