Navigera i en värld utan tredjepartskakor – ur ett publicistperspektiv

IAB Sverige Task Force Third Party Cookie kommer under ett webinar den 13 juni att tillsammans med två publicister att guida er genom de frågor, utmaningar och möjligheter som uppstår när tredjepartskakan fasas ut.
Vi kommer att djupdyka i hur den nya eran av digital annonsering påverkar publicister, där fokus ligger på förstapartsdata, förberedelser, planering, samt mätning och attribuering.
Lär dig hur du kan nyttja din första parts data effektivt och vilka krav det ställer på dig som publicist. Webinaret avslutas med en praktisk checklista som hjälper dig att navigera den nya landskapet.

Eventinformation:

Dela event:
Event

Kommande event

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…

IAB Sweden Programmatic Event

Boka in i kalendern för höstens största Programmatic-event i Europa! Detta är ett evenemang du inte vill missa – med branschens främsta experter, inspirerande…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved