Seminarium: Influencer Marketing 2024 – Vägen till ansvarsfull framgång

IAB Sveriges Task Force Influencer Marketing bjuder in till seminarium 25 januari kl 15.30 – 17.00 med efterföljande mingel! Vi har satt samman en spännande agenda där vi kommer att fördjupa oss i de senaste trenderna, dela erfarenheter från framgångsrika kampanjer och ge insikter inför det nya året.

Vi är glada över att välkomna Madeleine Thor från IRM som kommer att dela med sig av insikter från en ny rapport och ge oss en djupare förståelse för branschens nuvarande landskap. Dessutom kommer Victoria Adolfsson från The Coca-Cola Company berätta om varför de flyttar medieinvesteringar till influencer marketing.

På plats har vi även Niklas Bondesson, professor på Stockholms Universitet, som delar med sig av insikter från rapporten ”Kommunikation som ger effekt 2023” som NoA Consulting och Sveriges Annonsörer släppte i höstas. Rapporten bygger på detaljerade analyser av mer än 300 tävlingsbidrag från effekttävlingen 100-wattaren under 2020-2022.

Vi kommer dessutom få trendspaningar av Betiel Haile från We Are era samt Emma Lundsten och Frida Ekholm från Cure Media och task forcens ordförande Marcus Klamming pratar om det gångna året och gruppens fokus under 2024.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Sales & Marketing Expo 2024

Träffa oss på Sveriges största mässa inom sälj och marknadsföring – Sales & Marketing Expo 2024, den 21-22 februari! Vi ser mycket fram emot…

Mixx Awards 2024

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…

Seminarium: Audio & Podcast

Vill du djupdyka in i världen av podcast och audio? Då har vi det perfekta seminariet för dig! Missa inte vårt kommande seminarium där vi…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved