IAB Europe Webinar: The Post Third-Party Cookie Era: How Prepared Are You?

Drygt ett år sedan, (24 juli 2021) meddelade Googole en 2-årig uppskjutning av utfasningen av tredjepartskakor. Snabbspola till idag – har tidsförskjutningen gett mer tid för bedömning och innovation, är branschen mer redo?
Experter från IAB Europes Programmatic Trading Committee djupdyker den 7 juli klockan 12 i nuläget av kak-situationen och delar med sig av perspektiv för köp- och säljsidan kring hur förberedda vi är och vilka åtgärder som gjorts nu när vi går mot en era utan tredjepartskakor.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Mixx Awards 2024

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…

Seminarium: AI i praktiken – Från framtidsvision till vardagsverktyg

Rubrikerna avlöser varandra om AI:s påverkan på mediebranschen. Förändringen kommer, men den kommer inte på en dag. Så glöm de fluffiga framtidsförutsägelserna och domedagsprofetiorna…

Seminarium: Audio & Podcast

Vill du djupdyka in i världen av podcast och audio? Missa inte vårt kommande seminarium där vi kommer att utforska de senaste podcast-trenderna. Oavsett om…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved