IAB Europe Webinar: The Post Third-Party Cookie Era: How Prepared Are You?

Drygt ett år sedan, (24 juli 2021) meddelade Googole en 2-årig uppskjutning av utfasningen av tredjepartskakor. Snabbspola till idag – har tidsförskjutningen gett mer tid för bedömning och innovation, är branschen mer redo?
Experter från IAB Europes Programmatic Trading Committee djupdyker den 7 juli klockan 12 i nuläget av kak-situationen och delar med sig av perspektiv för köp- och säljsidan kring hur förberedda vi är och vilka åtgärder som gjorts nu när vi går mot en era utan tredjepartskakor.

Eventinformation:

Event

Kommande event

IAB Europe Webinar: The Great Debate: How Can We Advance Sustainability in Digital Advertising?

Did you know that the internet’s overall environmental impact is estimated to be at around 2%-4% of global carbon emissions, with a typical ad campaign emitting…

Webinar: IAB Europe’s Programmatic Premium Video: What You Need to Know Today

IAB Europe will bring together a panel of experts from its Programmatic Trading Committee to discuss advertising within Premium Video environments in Europe. The…

Programmatic Up Talk: Addressing Addressability

Tisdagen den 4 april bjuder Task Force Programmatic in till ett Up Talk med fokus på Addressability. Välkommen från kl 08.00 för frukostmingel innan…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved