IAB Europe Webinar: The Post Third-Party Cookie Era: How Prepared Are You?

Drygt ett år sedan, (24 juli 2021) meddelade Googole en 2-årig uppskjutning av utfasningen av tredjepartskakor. Snabbspola till idag – har tidsförskjutningen gett mer tid för bedömning och innovation, är branschen mer redo?
Experter från IAB Europes Programmatic Trading Committee djupdyker den 7 juli klockan 12 i nuläget av kak-situationen och delar med sig av perspektiv för köp- och säljsidan kring hur förberedda vi är och vilka åtgärder som gjorts nu när vi går mot en era utan tredjepartskakor.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Trendseminarium 8 Minutes

Traditionsenligt avslutar trendseminariet IAB Sveriges seminarieår. Rappt och energifyllt kommer vi att ta del av insikter om trender och tendenser inom den digitala sfären….

CommToAct webinar: Hur mäter man utsläpp vid produktion av reklam?

Välkommen på webinar om hur man kan mäta och minska klimatavtrycket vid produktionen av reklam. Vi gästas av Jo Fenn, Global Director på ADGreen…

IAB Europe’s TCF 101 Webinar

IAB Europe is hosting a 101 session for anyone interested in getting a full overview of what the TCF is, why it was created,…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved