IAB Europe Webinar: The Post Third-Party Cookie Era: How Prepared Are You?

Drygt ett år sedan, (24 juli 2021) meddelade Googole en 2-årig uppskjutning av utfasningen av tredjepartskakor. Snabbspola till idag – har tidsförskjutningen gett mer tid för bedömning och innovation, är branschen mer redo?
Experter från IAB Europes Programmatic Trading Committee djupdyker den 7 juli klockan 12 i nuläget av kak-situationen och delar med sig av perspektiv för köp- och säljsidan kring hur förberedda vi är och vilka åtgärder som gjorts nu när vi går mot en era utan tredjepartskakor.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Mixx Awards

IAB Sweden Mixx Awards är en kväll fylld av makalös mat, inspiration och underhållning i det bästa av sällskap. Med fokus på kreativitet och…

Trendseminarium 8 Minutes

Välkommen till IAB Sveriges Trendseminarium 8 Minutes den 7 december kl 15.00 – 17.00 med efterföljande mingel på Epicenter i Stockholm! Trendseminariet är en…

Seminarium: Native Advertising

9 februari kl 08.30 – 10.00 bjuder vi in till frukostseminarium tillsammans med task force Native på Playhouse Teater. Skriv upp i kalendern –…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved