IAB Europe Webinar: The Post Third-Party Cookie Era: How Prepared Are You?

Drygt ett år sedan, (24 juli 2021) meddelade Googole en 2-årig uppskjutning av utfasningen av tredjepartskakor. Snabbspola till idag – har tidsförskjutningen gett mer tid för bedömning och innovation, är branschen mer redo?
Experter från IAB Europes Programmatic Trading Committee djupdyker den 7 juli klockan 12 i nuläget av kak-situationen och delar med sig av perspektiv för köp- och säljsidan kring hur förberedda vi är och vilka åtgärder som gjorts nu när vi går mot en era utan tredjepartskakor.

Eventinformation:

Event

Kommande event

Genomlysning av reklammarknaden i Europa – AdEx Benchmark

Vid ett frukostseminarium den 27 augusti presenterar vi 2023 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe. Vi är mycket glada att Madeleine Thor, VD på…

Retail media – från omvärld till praktik

Vi bjuder in till ett frukostseminarium om Retail Media där vi presenterar omvärldsperspektiv och delar med oss av erfarenheter och use cases från både…

Programmatic Up Talk: Contextual Targeting

Task Force Programmatic bjuder in till ett up talk på temat contextual targeting. Vi får exempel på hur man jobbar kontextuellt och en panel…
Bli medlem

Ansök om medlemskap

Villkor
© IAB Sverige AB - All rights reserved